Friday, August 29, 2008

kau bukan Spiderman. faham?

Hello, neh roti canai banjir 1. ah, ye kuah kari..

So hari ni pagi-pagi before aku start perjalan aku ke NPE, aku stop by Petronas, biasalah isi minyak. Satu article paper menarik perhatian aku kat kaunter bayaran. "KERANA KEKASIH... Maut tali putus turun tingkat empat." dalam hati aku ; isk isk.. tak pernah bercinta ke mamat ni? come'on la jgn la jadi bodoh.

Tak silap aku, baru last month ada jugak article yang menceritakan kisah minah ni nak lari dari rumah dengan balak dia. So balak dia tunggu
minah ni kat bawah condo. but yang paling bodoh skali minah ni boleh panjat keluar tingkap guna tali. Apa tujuan orang cipta pintu? tangga? lift? bangang, memang bangang. Kan sia-sia mati katak.

Paper banyak buat article pasal budak mati jatuh dari balcony, And famuos skali anak Eric Clapton si-penyanyi tuhh mati sebab jatuh dari balcony. Tak kan tak tahu? Aku dari kecik tahu, if aku duduk tempat tinggi "tingkap = maut". Kalau tak maut pun hang jatuh cacat jugak.

And the best part of this Article yang pagi ni, dia ada tulis "Demi cinta, apa sahaja sanggup dilakukan." kau punya Opinion? aku punya, Aku setuju, aku sanggup buat apa-apa untuk orang tercinta. Tapi mengapa kena henti kan nadi? biar badan kau kaku, biru dan sejuk? henti kan pemikiran dan pandangan? So kalau nak jumpa awek atau balak hang tu tolong la gunakan pintu n tangga or yang duduk kat tingkat tinggi tu gunakan la lift. People invent those things to make life easier.

Untuk sahabat aku yang selalu buat macam tuhh, hentikan la ketagihan
guna tingkap.(aku tau siapa.)
Life is short dont make it shorter. Use the Damn Door. Kau bukan Spiderman.

Untuk pengetahuan pembaca Ketinggian + tingkap = mati.


Jangan mati sebab kebodohan.Ini bukan aku yang cakap, ini dari: Atas ke aku kepada kau.

woi Aneh! roti mana?

No comments: